Tuesday, April 26, 2011

Im hppy...

Niat hdk menulis d blog asyik tertangguh..kdg2 masa tu ada (yelah nda kan 24hr aku ni bz sja kn bohong sgt lah tu kan). Dulu konon nya klu ada ipad senang lh ku update blog ni..chui...nda juga..hahaha... Klupegang ipad lain juga ku buat..

Ahh sjk ku pegang ipad opis ni..aku ada hobi bru (bkn lh bru sgt cuma dulu mau ngadap skrin slalu aku kureng), aku skrg nuka surf blog2 org.. Terutama mcm blog Mazidul ni..byk isu aku tau dr sini..bgus blog ni.. Aku selalu gak masuk sini.. Insternet ni klu kena guna bgus update sikit idup kita ni..

Ok.a.stop citer sal internet..huhu..minggu lps ank buah bru dh lahir.. Aku hppy sgt sal dia bkn sja kzen..tp shbt baik yg berkongsi suka dn duka brsma..alhamdulilah akhir nya c dang amoi selamat melahirkan sorg putra yg dberi nama mohd darwish afkar ..comellll sgt dan bambam huhu (cuma jgn bambam smpi k e tua mcm mcik mu ni lh)

Ok off jap..nnti aku smbg...

No comments:

Post a Comment