Wednesday, April 27, 2011

Kita Wanita...

Hh Yeah hari ni jadual ku agak kurang bz... (biasa lah bos nada kan...so ada kerja pn aku wat slow2 mueheh sowie bos..). dlm waktu yg agak terluang ni..aku p bca harian metro then aku tertarik sma 1 arktikel 'Awas Wanita'  (sila lah bca, aku mls mau xplain). aku tidak terkejut tmbhan plak dgn dunia pnuh moden ni...yg mustail dulu tidak mustahil skrg..maka berjga2 lah kita perampuan2 d luar sna..


Lagik 1. tp yg ni aku xpasti kesahihannya.. dan nda prh plak aku mentest..tp bak kata org..jika pn perkara ini tidk btul adalah lebih baik kita berhati2 btul tak..kan..kan.. ok..ada lah sorg kwn ku..dia prh cerita..lelaki yg berhidung belang.. mana yg xmampu melanggann pelacur atau nama manja nya GRO..dorg akn beli EYE'mo ala pelembab mata.klu mata gatal2 tu lah yg bikin titik d mata tu... sudh ingt?? ahh.. konon2 nya.. klu bnda ni d titikkn d dlm air minuman, akn membuatkn c peminum mnjdik khayal dan tak sedar apa yg berlaku..see xperlu serbuk2 pelbagai klu org nk wat jahat ...

Jadik ...

1. klu anda hdk prgi mana2 (terutama bg yg clubing) jgn lah tinggalkn minuman yg masih berisi jika anda bercdg nk minum smula..

2. Jgn lah terima klu ada yg menghulurkn air wlupn cuma fresh oren..wlupn ia air coke yg blum di buka jgn lh ambil..org skrg smkin canggih.. smua tu bole dilakukn wlupn tnpa membuka coke tu..

3. klu bole jgn lah berjln berseorgan terutama bg wanita ni lah.. sbb nya dgn asap rokok pn bole membuatkn kita khayal..


Yg pasti berhati2 lah kita..apa yg ku buat bkn tuk mengata tp saling mengingtkn.

No comments:

Post a Comment