Sunday, April 15, 2012

Ini adalah dikatakan KARMA..

aku dpt quotes ni dr blog jejariruncing... sapa lah tak kenal erk EX apek dulu... Kat blog aku 1 lagi aku ada cerita pasal Apek dh single...leh baca kat SINI. Bila aku baca quote yg dicipta sendiri oleh elia ni.. aku rasa bila dia baca pasal apek ni mesti dia tgh gelak besar sal mmg kena kat batang hidung lah terutama c dahlia tu.... Pandangan aku,... mesti ngn org lain lak.. betul kata orang tue2... org ni ...klu dh pernah wat sekali tak mustahil dia tak kan mengulangi perkara yang sama..Cuma pelik..mesti orang salahkan ppuan waktu ngn elia...ramai tunding jari kat elia yg dia terlalu nk tunjuk apek tu kepunyaan dia.. dh bila putus ngan dahlia.. org tunding gak ngn dahlia ... pelik kan.. walhal suma ni tak kan berlaku kalau takder persetujuan kedua2 pihak..kesian org ppuan ni...

Aku sempat gak baca komen2 yg di post d beautifulnara.com dan aku tertarik dengan 1 komen ni.. tp tatau lah erk betul ker tak... just nk share..

Alah bodoh… kau tak payah menipu la pek… berangan single… BERANGAN… kau tau BERANGAN tu ape? berangan tu org mcm kaulah… ntah pape la single…kalau aku jadi leuniey mesti aku dah terasa hati sbb kau tak ngaku yg kau kapel ngan die… hahahaha bodoh la leuniey, duk sekampung ngan aku….semua org tau kau duk berkepit ngan die kat kampung tuh… dah la xde telor putus ngan dalia mcm tu jer… sampai dalia balik cari kau kat kelantan, kau nyorok kan? kau memang xleh tngok org lawa… asyik berfoya ngan perempuan…sudah sudah la apek… perasan ngaku sinlge sbb takut pisang berbuah 3x kan? aku dulu memang minat giler tengok bola sbb ada kau… tp lepas kes kau tinggalkan dalia, memang out la kau apek…. dalia tu rela kena caci, kena maki sbb kau….akhirnya mcm tu jer kau buat kat die….gara2 leuniey jer….aduhh laa…. tp masa kau bertunang ngn elia pun kau selalu bawak balik perempuan kat rumah kan? so, tak heran sngat laa… peminat2 perempuan tu hati2 laa… minat la lg ngan org jantan perangai mcm ni….yang mana berangan nak wat laki tu, elok la tu…. ok, sekian mentranslatekan…

No comments:

Post a Comment