Sunday, July 31, 2011

CiNta Bola...Bola CinTa???


Salam Ramadhan...

Semoga ramadhan kali ni...kita dpt melalui nya dgn penuh kesabaran (chewah ayat tak leh blah haha).
Ok lah...aku sbnrnya berada di tahap dewa utk mengupdate blog sdiri..tp jejari ku ni mcm terpanggil utk bercerita pasal kes Apek ngn elia (korg baca lah sdiri).

Bkn lah utk menunding sesapa.. (yelah bkn juga ku kenal dorg ni..dorg pn bkn kenal sma aku ni) Cuma ni pandangan org luar yg Cuma mengetahui kisah dorg ni melalui paper..n blog..  dan terus terang aku tidak mengenali sapa apek sblm ni.. (T.T jgn salahkn aku tak kenal dia wlupn encem sbb nyer ..aku dh jrg mengikuti perkembangan bola tambahan lagik ttg bola tempatan ni) tetapi dek keghairahan kwn2...sdra mara aku psl match antra Singapore ngn harimau Malaya ni..aku pn turut teruja menengok.. dn ketangkasan+keenceman penjaga gol ni  membuat aku mula mengoogle.. erk sudh bertunang rupanya.. dn tunang nyer sorg bloger.. aku pn mula lah membaca tulisan tunang nyer..aku suka gaya bahasa yg digunakan..nmpk sweet sgt hubungan dorg nil ah...
Tetapi...bru jer aku membca kisah sweet dorg bercouple ni sekali dh putus plak.. adei.. konon ada org ke3...tp di nafikan lak olh mamat tu..konon nak menjaga ati keluarga tersyg maka hubungan dorg perlu dputuskan.. senangkn.. aku rasa yg mamat ni tak terasa sakit sgt lah.. yelah ..1 hilang 10mari..sapa lah tak nak bercouple ngn org tgh hot yer tak.. yg ppuan aku rasa mmg terluka sgt2 erk sbb dr tulisan nyer nmpk sgt bdk yg bernama elia ni syg sgt ngn apek ni.. (cinta dow...bau kentut pn bau wangi). Kes dorg ni wat aku teringat lak kisah mawi yg telah meninggalkn tunang nyer bila dia tgh glemer.. 

Pandangan aku... bersykurlah korg putus sblm kwen.. lihat lah dr sudut yg positif..mgkin pasangan skrg bkn jodoh yg sesuai tuk kita.. bak kata org...semua ni d tangan tuhan..andai pjg jodoh ada lah kesinambungannya semula..sekian terima kasih..



No comments:

Post a Comment