Friday, July 8, 2011

sungguh tidak BERSIH

hari ni last day persidangan ict..wlupn  ada lucky draw ipad2..tp aku risau susah nk dpt teksi so aku pn join kak lia ngn huby dia balik sma..

dlm perjalanan menuju ke htl aku...dataran merdeka dh block ...FRU d sna sini... aku seram..

mlm ni aku keluar kejap hajat d hati nk carikn something tuk my mom..1st aku p semua house.. jam bru kul 8 tp ampir smua dh tutup kedai..smbil aku jln2 tu terdgr gak...pekerja2 tu mengeluh nk balik cpt risau takder pengangkutan awam..

aku pn bejln lagik menuju ke kedai sblh.. (lupa lak nama apo..tp mcm ala2 mydin) aku pn masuk.. pd mula nya nk berlama..tp aku terdgr lah pekerja2 ppuan nyer asyik mengeluh nk balik..sal takut ada apa2 mlm ni.. dorg dh merayu kat supervisor  dorg tuk balik awal.. tp kedai beso mcm ni mana lah nk tutup awal.. tp aku jadik risau lak..so lps bli mknn aku pn balik ke htl..tak per lh..aku try kuar sok..klu aku tgk mcm ok aku shoping lah..

Wahai yg nk jadik HERO BERSIH ni.. tgk lah gara2 korg suma org jadik xtenang.. bengang den..nak shoping pn takut..nak p iCity pn susah kena sekat sana sini.. aku tak salahkn FRU ker...POLIS ker..sal dorg wat kerja dorg..tp aku bengang ngn BERSIH ni.. bengang ngn org yg menjadi dajal BERSIH ni...

1 comment:

  1. membari sasak jua tu ah. ko lg sorg2 tinggal. hampeh bnr BERSIH ani.

    ReplyDelete